Strategia finansowania kapitałami niematerialnymi. Jak zastosować ją w przedsiębiorstwie rzeczoznawcy

Tym artykułem otwieramy cykl, w którym będziemy wyjaśniać i podpowiadać, jak tworzyć i urzeczywistniać wieloetapową strategię marketingową przedsiębiorstw. Dzięki niej rzeczoznawcy majątkowi komercjalizując własne kapitały intelektualne będą mogli nieustannie podwyższać kapitały zakładowe.
Dołącz do prenumeratorów publikacji „Wycena w praktyce”
Sprawdź ofertę »Sprawdź już teraz, co zyskasz dzięki serwisowi:
- najlepsze sposoby na każdą wycenę, nawet najbardziej nietypową
- praktyczne porady od rzeczoznawców z wieloletnim doświadczeniem
- bazę orzeczeń i aktów prawnych zebranych w jednym miejscu
- zapewniony obowiązek doskonalenia zawodowego dzięki możliwości uczestnictwa w szkoleniach – dla Twojej wygody będą one zarówno on-line, jak również stacjonarne