Strategia finansowania kapitałami niematerialnymi. Jak zastosować ją w przedsiębiorstwie rzeczoznawcy

Dodano: 18 lipca 2019
pracownicy

Tym artykułem otwieramy cykl, w którym będziemy wyjaśniać i podpowiadać, jak tworzyć i urzeczywistniać wieloetapową strategię marketingową przedsiębiorstw. Dzięki niej rzeczoznawcy majątkowi komercjalizując własne kapitały intelektualne będą mogli nieustannie podwyższać kapitały zakładowe.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów publikacji „Wycena w praktyce”

Sprawdź ofertę »

Sprawdź już teraz, co zyskasz dzięki serwisowi:

  • najlepsze sposoby na każdą wycenę, nawet najbardziej nietypową
  • praktyczne porady od rzeczoznawców z wieloletnim doświadczeniem
  • bazę orzeczeń i aktów prawnych zebranych w jednym miejscu
  • zapewniony obowiązek doskonalenia zawodowego dzięki możliwości uczestnictwa w szkoleniach – dla Twojej wygody będą one zarówno on-line, jak również stacjonarne
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nr 10 - Maj 2020 r.

Nr 10 - Maj 2020 r.
Dostępny w wersji elektronicznej