Strategia finansowania kapitałami niematerialnymi. Jak dzięki know how kreować markę rzeczoznawcy

Dodano: 21 października 2019
kalkulator i pieniądze na wydrukach

Prezentujemy kolejny materiał w ramach cyklu artykułów, w którym wyjaśniamy i podpowiadamy, jak tworzyć i urzeczywistniać wieloetapową strategię marketingową dzięki, której rzeczoznawcy komercjalizując własne kapitały intelektualne mogą podwyższać kapitały zakładowe. Tym razem omawiamy wnoszenie przez inwestorów wartości niematerialnych i prawnych (know how) jako aportów na kapitał zakładowy spółki z o.o. Sprawdź, na co zwracać uwagę, kreując w ten sposób markę firmy rzeczoznawcy majątkowego.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów publikacji „Wycena w praktyce”

Sprawdź ofertę »

Sprawdź już teraz, co zyskasz dzięki serwisowi:

  • najlepsze sposoby na każdą wycenę, nawet najbardziej nietypową
  • praktyczne porady od rzeczoznawców z wieloletnim doświadczeniem
  • bazę orzeczeń i aktów prawnych zebranych w jednym miejscu
  • zapewniony obowiązek doskonalenia zawodowego dzięki możliwości uczestnictwa w szkoleniach – dla Twojej wygody będą one zarówno on-line, jak również stacjonarne
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nr 10 - Maj 2020 r.

Nr 10 - Maj 2020 r.
Dostępny w wersji elektronicznej